Yogurt bowl

11.02.2018

Co budeš potřebovat:

1 bílý jogurt

1/2 grepu, 1/2 citrónu, 1/2 pomeranče,

slunečnicová semínka, lněný semínko, kokos, sušený banán, goji, chia semínka, mandle

Když jsem nemocná nebo nestíhám, tak moje yogurtbowl u mě vyhrává na prvním místě. Není v tom nic složitýho. Je to jen bílej poctivej jogurt, hlavně žádnej light atd. Já mám ráda třeba Hollandii. V tomhle případě jsem doma neměla ani jahody, maliny nebo borůvky, tak jsem použila grep, pomeranč a citrón, dosladila jsem sušeným banánem a kokosem. Aby to bylo komplet zdravý a dodalo energii na celej den, tak jsem přidala semínka. Můžete dát jakýkoliv co máte rádi a nebo oříšky, já dala mandle. Ze semínek mi vyhovujou slunečnicový, chia, goji a taky lněný.

U tohodle receptu/nereceptu je super, že můžete cokoliv kombinovat. Někomu vadí grep, tak dá hrušku, jablíčko, prostě to co má každej rád.

Ale pořád je to lepší než si dát rohlík se salámem.

Tak dobrou chuť !